Paketsöndag

Idag har E namnsdag
så då blir det ju ett litet paket.

Så är det även en annan
lite mysmärkvärdig dag
så då får vuxna paket.

Jag jobbar envetet för att fylla köket
med serien från Hemgjort
"som jag bestämt att vi bestämt oss för".

Hittills har jag smygit hem följande:



Idag var det lyktan som hittade hit.
På den lilla kannan står det "Mjölkskvätten"
(espressokopparna finns ju x 4)

Som synes på kannan och lyktan så kan detaljer
dyka upp i färgen blå.
Dock är keramikern så finurlig att hon har en likadan serie,
oxå i vitt, men med rosa blomdetaljer.
Och dessa två ser super ut tillsammans....

Nu ska jag fortsätta denna söndag
som innehåller matsedelsgörande,
någon tvätt,
fågelmatning
och annat förnuftigt.

Allt i en maklig söndagstakt....

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0