Tacksamhetens alptopp

Äras den som äras bör......

Jag tackar ofta Farmor, Gud och Universum
för deras otroligt smarta infall
att skänka just Sol till mig.

Jag tänker många tankar,
sjunger många sångtexter
och känner ofta känslor,
som bekräftar hur tacksam jag är.

Men samtidigt riktas mycket ofta
min tacksamhet rakt till Sol,
för hur smart initiativet från Triumviratet i himlen än var
så är det ju hon som gör själva jobbet.
De skötte bara placeringen.....

Sol är en klippa,
en underbar, solid klippa
som jag alltid kan hålla mig i.

Och som jag har hållt i,
tro mig.
Oj vad jag har hållt i min fasta punkt
som är hon.

Det är hon som gör att jag vågar,
att jag orkar
att jag vill.

Hon är helt enkelt anledningen!




Så här såg Sol ut första gången vi sågs (inkl rosett i håret)




Sol poserar i nyinköpta kängor och nyfådd klänning




Eftermiddagslur med Kafka Hamilton


Tänk vilken tur jag har!!!

kram
ingla
mamman

Kommentarer
Postat av: Dottern

I LOVE YOU SO MUCH MUMMY!!!!



LYMI!!!!!



<3

2010-01-13 @ 22:46:19
URL: http://solenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0