Ofärdig

Tänk att man liksom aldrig är klar!
Att det hela tiden finns mer att lära....
Det tycker jag är sååå fränt.

Nu till exempel, kan jag säga
att jag lär mig väldigt mycket om mig själv.
Och för det mesta är det riktigt kul
och intressant.

Givetvis upptäcker man ju ibland sidor
som är allt annat än smickrande men,
oftast är det i alla fall riktigt spännande.

Och ibland blir jag riktigt stolt.
Ja, som de gånger då jag inser att här går gränsen,
just här faktiskt.

Hmmm, men bara för att jag upptäckt gränsen
betyder ju inte det att det är lätt att ändra på mitt beteende.
Då får man öva helt enketl

Nu till exempel ska jag öva på
att inte per automatik
göra saker för människor
som inte anser att en tjänst från mig
ens är värd ett "Tack!"

Öva, öva, öva!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0