Vant-träd och annat

Som jag sagt
man lär sig något nytt varje dag.
Och då är det en bra dag!!

Skulle det nu vara så att man kanske inte lärde sig något nytt
så kan man ju hoppas att man åtminstone
fick titta på världen från en annan vinkel......

Idag var jag och C ute på hemligt uppdrag
(tack Hallon för uttrycket)
och vi började snabbt att se världen från ett annat håll.

Men vad ska man göra
när man plötsligt upptäcker
att det växer vantar i Nora??

I alla fall så vet vi nu hur vantar, mössor och halsdukar växer.
Ja, faktiskt till och med hur istapparna kommer till.
(Tro mig, du är antagligen felinformerad!!)

Snart blir det korvgrillning vid öppna spisen
och hur jag efter det ska kunna få i mig
de tidigare bortglömda fredags-godis-ostkrokarna,
ja, det vet jag inte.
Men men
Måste man så måste man.....

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

FREDAGS-MYS!!!!



Lymi

2010-01-24 @ 02:19:26
URL: http://solenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0