Var sak på sin plats

Något som sakta men säkert drivit oss till vansinne
är att vi inte har något naturligt ställe att lägga posten på.
Ett mycket delikat i-landsproblem,
det är jag medveten om,
men inte desto mindre ett problem....

Alla de ställen som verkat "naturliga"
har visat sig fel.

Igår hade jag dock "en dag i staden"
och då svängde jag
(till BJ´s stora avundsjuka)
förbi IKEA.

Hittade både det ena och det andra.
Precis innan jag var genom kassan
fann jag dock lösningen på våra problem.

Jag tar helt enkelt en produkt,
skapad för att stå, exempelvis på ett skrivbord,
och hänger upp den på väggen.

Attans så finurlig jag är!!!
*flinar självgott*



I eftermiddag ska jag och N åka till Comfortbutiken
och göra en första sondering i vad vi vill ha
när den sunkiga 50-tals-källar-betong-tvättstugan
ska göras om till mysigt rum med dusch, toa, tvättmaskin osv...
Alla tips är välkomna!!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0