Tebax

Jag har bestämt mig för att inte skämmas.
Det är jag faktiskt min blogg
och även om ni är söta och läser den,
så kan jag ju inte vänta mig skäll
bara för att det blir uppehåll.

Så nu är jag här
och jag låtsas inte om alls
att jag varit tyst så länge.....

Idag låste jag och larmade Born för sista gången.
Ja, jag gjorde det faktiskt två gånger
eftersom jag glömde mina skor......

Mmmm det låter ju dramatiskt
och så är det ju inte.
Men idag avslutade jag en sak.
Nu kan jag fokusera på nästa sak
i några dagar.
Och sedan!!!!!
Ja då kan jag helt fokusera på
mitt nästa jobb.

Nja, kanske borde jag göra ingenting
i ett par dagar oxå förstås.

Underbara Sol har varit här i ett par dagar.
Jag skjutsade henne till bussen idag.
Men vi ses snart igen,
på måndag är jag i Norrk.....

Och nu helt plötsligt
fick jag en lust att använda
mina underbara Enjo-trasor.
Jupp, jag ska helt enkelt gå upp
och städa köket!!!
Ja, ingen är mer förvånad än jag!!!!!!!

KRAM
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0