Att göra.....

Så mycket jag försummat
då hjärnan och själen haft saker
att oroa sig för.

Kolla med Christina o Elsie om de vill fika.
Mejla Janne om när vi ska ses.
Kolla hur Bella mår.
Och Sonja.

Skriva mejl till Mattes Gräv.
Och till gamla Vårdcentralen.

Fylla i div blanketter.
Hjälpa Sol med det jag lovat.

Äntligen baka den där tårtan med After Eight
och såklart ta hand om alla jordgubbar i kylen.

Så ska ju hemmet skötas
och trädgård fixas.....

Ohhhh så mycket härligt att pyssla med.

Men först ska jag på Medeltidsmarknad i Wadköping.
N och jag ska träffa E,I o C och deras mamma.
Visst är vi moderna??
;-)

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Albertnicole

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-01-05 @ 11:17:02
URL: http://albertnicole.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0