Avresedag

Så,
efter att ha fått lite perspektiv på
att jag brutit löfte och haft mig
så är jag äntligen
SKITGLAD.

För jag har nämligen fått ett härligt jobb!!!

Och ni som känner mig
blir ju inte förvånade när jag berättar
att jag hade läromedelskataloger i knät
under Kronprinsessans röllop.

Och vilken dag det var!!!
Helt perfekt,
helt underbar
och så gråtframkallande.....

Hade sedan inte det funnits en kommentator vid namn Linda
så hade det varit......

Äh, vi skiter i henne.
Allt var så ljuvligt
så hennes sanslöst pinsamma inkompetens
faktiskt inte förstör.

Har du nu idéer på bra böcker
som 1-2or vill lyssna till
eller läsa själv
- tveka inte, tipsa mig!!!

Nu ska jag sluta låna Sols dator
(min är strömlös, grrrrrrr)
och istället umgås lite med Dottern
som slinker hem till Norrköping idag....

Kommer sakna henne galen,
men jag ska ju leka fritafröken om dagarna så....

Ha en underbar dag!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0