Dr Per Enfaldig

Tre gånger har jag nu varit hos idioten
förlåt - doktorn -
i hans privatpraktiknäste i Norrk.
Gissa hur många gånger jag har fått
operera bort knölen i nacken.

Alla ni som gissade noll
har vunnit.
Vinsten är att få välja valfri svordom
som jag skickar vidare till Dr Per Egotripp.

JAG TROR JAG BLIR GALEN!!!

Min enda tröst i denna sörja
är att han drar sig tillbaka vid årsskiftet
och praktiken upphör.

TACK!!

Inkompetenta klappträn
ska inte få ha med människor att göra.
Och Dr Per Encellig
är just ett inkompetent klappträ!!!!!

Han har i sin enorma godhet
skickat en remiss till kirurgen i Örebro.
Han tordes nog inte annat.
Dr Per Efterbliven
fick nämligen träffa på en inte alltför mysig sida
av undertecknad.

På vägen hem
blev jag påkörd av två Finspångsbor
på väg till spelmansmässan i Värmland.
Den upplevelsen var 100 gånger trevligare
än mötet med Dr Per Egoist

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????

Vad var hans ursäkt den här gången? Och varför kör de på dig, du som är så snäll? Gick det bra med er alla och bilarna?

2010-06-11 @ 01:12:10
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0