Jag skäms!!!

Hur bra ska man egentligen få ha det??

I alla fall;
Jag har det hur bra som helst.
Och det blir liksom bättre hela tiden....

Kan glädjande nog meddela
att jag idag blivit erbjuden en deltidstjänst
på Borns Friskola här i Nora.

Och jag har tackat JA!!

Som parantes kan jag oxå meddela
att jag inte längre är sjukskriven - alls.
Från och med 1/6
anses jag från Förskingringskassan vara frisk.

Det betyder ju inte att mina biverkningar
från cellgifterna upphört.
Och det är fortfarande 9 år kvar
innan jag blir friskskriven från cancern.

Men att bli friskskriven från FK
ska ju ses som ett steg på vägen!!!!

Och nu slutar jag dagens rapport,
jag måste ju dansa runt lite
och fira vilken tur jag har i mitt liv!!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: BJ

JÄTTESTORT JOBBGRATTIS!



Och dansa utav bara f-n – så balanserar du träningsvärken i armarna ;-)



Kram

BJ

2010-06-03 @ 13:01:15
Postat av: Jan Hedberg

Underbart att höra. Hoppas att du får en fin sommar. Kram Jan

2010-06-03 @ 13:48:51
Postat av: ia

Åh, va kul med jobbet! Stort grattis! kram

2010-06-03 @ 23:54:02
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: Elsie

Grattis till jobbet Ingela,

så glad jag är för din skull.

Allt ordnar sig ju till slut.

KRAM från Elsie

2010-06-06 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0