Persienner och tentor

Om jag påstod att kroppen skriker av trötthet
så ljuger jag.
Den har nu gett upp
och tystnat helt.

Har haft två veckor som varit synnerligen intensiva
både känslomässigt och fysiskt.
Jag avslutade balunsen med att:
plantera en persiennhäck
(eller syren som ni andra envisas med att kalla dem).

Och persinnhäckandet
avslutades med FULLT KRIG mot knotten.

Där fick jag för att jag suttit hos syrran i förrgårkväll
och skrytit över bristen på knott
här hemma.

Nu samlar jag krafter
för att ta mig till duschen.

Har bara 7 arbetsdagar kvar på fritids.

Behöver säga innan jag avslutar.....

Är så sanslöst stolt över min unge!!!
Inte för att hon klarade tentan,
all kunskap finns i hennes söta huvud,
utan för att hon klarade tentan
med allt hon har haft att kämpa med.

Fy fan om jag hade det hon har,
då hade jag banne mig regerat världen!!!!!

Tack Farmor, Gud och Universum
för allt underbart ni slänger i min väg!

kram
ingla

(Om bara inte badrummet låg så långt bort.....
(ca 3 meter))

Kommentarer
Postat av: ia

Hoppas du tog dig till badrummet!

Sov gott!

2010-06-28 @ 23:55:33
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0