Underbar dag!!!!

Dagen började vid fyratiden
eftersom hjärnan går på högtryck.
Lyckades kanske få ihop 60 min till
fram till klockan åtta.

Laddade inför mitt TANDLÄKARBESÖK
under förmiddagen.

I och för sig så är nervoriteten mindre än tidigare
men för att få annat att tänka på
skaffade jag mig lite fortkörningsböter à 2000:-

Det var faktiskt riktigt trevligt.
Jag fick rabatt eftersom jag var på väg till tandis
OCH eftersom det visade sig att den ene polisen,
precis som jag,
var född i Filipstad.

I väntrummet fick jag inget skäll av sambon per telefon.
Han menar som jag att
- till slut kommer den,
och jag har verkligen fötjänat den genom åren.......

Mina 75 minuter hos tandläkaren utnyttjades väl
och träningsvärken i armarna
efter att ha krampat
brukar ju släppa på ett par dygn.

Men utsläppt så hoppade jag in i bilen
och styrde kosan mot DOTTERN.
Dock höll jag hastighetsbegränsningarna.....

Och vet du vad:
Jag har en underbar dag!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0