Vanlig dag

Ohh vad skönt det är att jobba.
Även fast det inte är det jobb jag trivs med.
Så klart funkar det bättre eftersom jag ser ett slut.

Jag jobbar det jag har lovat
- sedan gör jag det inte!!

Nej, då kan jag på allvar
börja planera för min klass i höst.

Hörde du?
För min klass i höst!!
Min klass i höst!!!

Tra la la.....

Jo javisst ja,,,,
Jag skulle ju tala om att
det är skönt att jobba.
För när jag jobbar
får jag så mycket mer gjort
än när jag inte jobbar.

Och nu ska jag sova
för imorgon börjar jag tidigt!!!

kram
ingla

Förövrigt vill jag bara meddela
att min dotter är
SÅ JÄKLA DUKTIG!!! 

Kommentarer
Postat av: Dottern

Så duktig är jag faktiskt inte....



Lymi

2010-06-22 @ 18:02:01
URL: http://solenan.blogg.se/
Postat av: ia

Du kommer att bli en fantastisk "småskolefröken" och jag kan bara beklaga att jag inte har några småttingar att sätta i din klass! Kram

2010-06-24 @ 18:48:42
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0