Firandet tar inte slut

Denna helg är barnhelg.
Och för mig betydde det att jag fick öppna paket!!!!

I måndags hade Lilla C studiedag
och bevistade äldsta systerns gymnasieskola.
Detta totade då hon ihop:



eventuellt med stöttning från just äldsta systern......
(önskar ni kände rosdoften....)
C var rädd att den blivit lite skruttig sedan i måndags,
men vi kan ju alla se att det är helt bedårande!!

Av min namne fick jag ett litet paket.
I det låg oxå ett hantverk
som hon hade gjort själv:



Bilden gör såklart inte detta halsband rättvisa!!
Det är urvackert!!

Hmmm
diskussionen jag och en elev hade om
att vi trodde det skulle räcka med att fylla en gång per år........
Kan ju inte påstå att jag blir deprimerad av att få vackra gåvor
dag efter dag efter dag......

Nu tar jag fredag!

Ha en skön helg!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0