Ingla Vanka

Lite rastlös går jag här och vankar.
Eller det var ju inte sant.
Jag bakar lite,
tvättar kläder,
plockar efter slarvmajan som bor här
och pratar i telefon.

Imorgon far jag till Peking över dagen.
Därav bakandet just idag,
vill ha med mig lite frallor till dottern....

Har bokat date med min rektor.
kan ju vara bra att berätta för varandra hur vi tänker.

Fick ett frågande mail från gammal elev idag.....
Men tyvärr kan jag nog inte peta in honom imorgon,
vill inte vara stressad när jag träffar honom.

Har en annan elev i tankarna oxå.
Hoppas att hon är i skolan imorgon,
vill gärna träffa henne.......

Hmmm
kanske jag skulle ta en promenix....

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0