Jobb med snö

Efter sju svåra år och åtta bedrövelser
tog vi tag i snö+tak-problemet.

Garagetaket skottade vi fram
en kväll i tidigare i veckan.
Eller förut menar jag.....
Minns fasiken inte ens vilken dag det var.

Altantaket tog vi itu med i måndagskväll.
Och det gick faktiskt lättare än vad vi trott.



Ja, jag vet att bilden är mörk,
men det var mörkt när vi var klara.
Och jag skulle vilja se den som får upp mig dit nu igen
bara för att fota i dagsljus......

Fattar bara inte var all snö ska ta vägen??
Jag menar, om typ två veckor fyller jag
och under mina 40+ år här på jorden
minns jag inte en enda med snö på föllsedagen!?!



Men idag skiner solen.
Tyvärr är det minusgrader,
men solen skiner åtminstone.....

Jag längtar till våren!!!!!!!!!!!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0