Keramik

Gaahhhh
Hade ju glömt att jag skulle visa
lite av de senaste fynden....



Två små söta lyktor
och en skål, kruka, bytta, godisskål
jag har inte bestämt än......

Grisen flyttade hit först
och hon lyste bedårande nere vid öppna spisen
(Ja, när vi inte eldade alltså)
Men när det flyttade in fler rosa saker
så flyttade grisen upp till vardagsrummet.

Så köket



Sensate inköpen i köks-serien....
Ja, i den det står Kanel på
slog vi till och har kanel i.

Men jag har fortfarande inte bestämt
varför de andra två var helt oumbärliga....
Har du förslag på användningsområde
så tveka inte - berätta!!
(De är typ cirkus 15cm höga)

Tackar på förhand!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Catrin

TACK TACK TACK för ditt braiga mantra som jag peppade mig själv med hela vägen till sjukhuset. Jag grät floder men jag gjorde det! Stor kram till dig!

2010-03-08 @ 15:52:54
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: ia

såklart små söta sockerbitar i den med lock och torkade rosor i den utan :)

2010-03-08 @ 18:59:15
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0