Ogröna fingrar

Näpp, några gröna fingrar lär jag väl aldrig se på mina händer.
Men som jag tidigare nämnt så kommer man ju ganska långt
om man följer instruktioner....

Min Saint Paula är jag mycket nöjd med.
Hon har överlevt hos mig i säkert mer än två veckor....
Det brukar inte Sain Paulas göra nämligen.




Någon jag däremot bekymrar mig för
är min lila Flamingo.
Hon ser (och har gjort ett bra tag) ut som om hon är självmordsbenägen....

Jag planterade om henne,
men det hjälpte inte ett dugg det...



Nu står hon mellan mina två finaste orkidéer
för att bli lite inspirerad....

Senaste tiden har jag proppat henne full med näring,
tror ni att det kan hjälpa???
Alla förslag, per mail eller kommentar,
emottages tacksamt!!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0