Rivstart!!

Vilken Måndag!!!

Började med att jag släppte av N
utanför hans jobb 05.50!!!!

Sol och jag styrde kosan vidare mot Norrköping.
Jag dumpade dottern i hennes lägenhet
och hann i mycket god tid till min
mammografitid.
(Analyssvar kommer ju såklart senare)

Sedan plockade jag upp dottern igen
(nu var hon nyduschad och fin)
och vi handlade lite på ICA Maxi.

Dottern dumpad igen
och jag sprang ärenden på stan
(2 st Apotek, Hälsokosten och Banken)
Hem till dottern för att glufsa i oss lunch
- bara goda grönsaker.

Under denna förmiddag
har jag lyckats planera in en fikastund
tillsammans med Christina och Elsie
från gamla jobbet.

Innan jag ska träffa dem
hinner jag svänga förbi
världens bästa granne:
BellaDonna!!!!
Sååå härligt att se henne,
önskar bara att hon hade mått bättre!

Underbart fika med tjejerna från jobbet!
Oh, vad härligt!!
Insåg dock att de knappt fått en syl i vädret,
nästa gång ska jag ha med mig tejp.

Vred om nyckeln i bilen 15.29
vilket gav mig en hel minut till godo!!

Svängde in på N´s jobbparkering 17.30
och hade hunnit stanna två gånger på vägen
(var lite för trött).

Under en av dessa stopp
ringde L8 från Born
och ville ha mig en extradag nu i veckan.
Det fick hon sååå gärna!!!

Väl hemma hade alla fått för sig att ringa,
så det blev lite samtal.
N serverade middag
och efteråt gjorde jag allt jag kunde
för att vara pigg, trevlig och spirituell.
Lyckades inget vidare
utan lufsade ned till sköna sängen.

Vaket tillstånd
förvandlades mycket snabbt till koma!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vilken dag! Hoppas du sov skönt!

Kram

2010-03-16 @ 14:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0