Skifta fokus (som vanligt)

Prestationsångesten i mig menar
att jag minsann inte har speciellt mycket
resultat att visa upp idag.

Men jag har satt i resår i kjolen som jag annars tappar,
jag har lagat fickorna på morgonrocken
och sidsömmen i t-shirten.

Jag har tittat ikapp på Plura & Mauros kök
och sovit en stund eftersom natten var bökig.

Jag har kommit på en middag
och faktiskt påbörjat den.
Tvättat ett par tvättar
och ringt 2 sjukhus-samtal.
Och faktiskt svarat på ett sjukhussamtal ju...
(Mammografin visade inga cancrar alls!!)

Utöver detta har jag ätit en bra lunch
och grunnat hårt och länge
på hur jag ska attackera Min Stora Ångest
= kartongerna i källaren

Hmpf,
jag har ju gjort massor idag!!

kram
ingla

(skrev jag "hämtat in posten"?

Kommentarer
Postat av: Dottern

Du e SÅ duktig!!!



Lymi

2010-03-22 @ 20:09:33
URL: http://solenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0