Tjejer på jobbet

Blivit beställd av Born för några dagar
och det gör mig gott!!

Det är en sådan harmonisk stämning på stället
att det är på gränsen till en själslig spa-behandling
att vara där en stund.

Och så många roliga personligheter!!
En som var ny för mig denna gång
var Magda Iljans*.
Och ett samtal med henne gav mig snabbt förklaringen
till varför en del tävlar i OS,
och en del nöjer sig med tv-versionen.
Snacka om vinnarskalle!!!
WOW!!

Så har vi ju alla dessa underbara
korta, insiktsfulla människor som finns där....

Ett exempel är Linnea!
Under ett skimmer av en ljuv och sockersöt liten flicka,
döljer sig en stark egen vilja
som hon lätt kombinerar med empati och omsorg.


(Har mammas tillåtelse att visa Linnea)

På fredag ska jag dit igen!!

kram
ingla

* Magdalena Iljans tävlade i skicross i OS, Vancouver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0