Lycka - Förtvivlan - Lycka

Jag sitter här och har det bra.
Jag lever en vardag
som jag är nöjd med.
Med en människa
som längtar hem till mig.

Min älskade unge
är frisk, hel och ren.
Och hon har inte tröttnat på mig.

Så läser jag dotterns blogg.
Ler tryggt och mammigt.

Hon tipsar läsaren om ett youtube-klipp...

Jag klickar
Mot mig ljuder en UNDERBAR musikalmelodi
som vi tillsammans sett i Longdong.

Jag övermannas av en bottenlös förtvivlan
Minns det som igår.

Jag fyllde 40
och hade cancer i mitt bröst.
Tårarna rann på föreställningen
- mamman dör ifrån sin dotter.

Jag minns nu att jag ju lever
och tacksamheten sköljs över mig

TACK Farmor
TACK Gud
TACK Universum

Jag lever!!!

Tack alla ni som är mina!!!!!

Vilken evinnerlig tur jag har i livet!!!
Vad lycklig jag är!!!!



kram
ingla - en jäkla turtjej

http://www.youtube.com/watch?v=Yt-IBJpEMzA&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0