Ström!!!

Tack vare snäll sambo med lödkolv
har jag nu min dator tillbaka.....
Jippi!!!

Nästa gång jag blir sur
ska inte datorn behöva lida.
I förlängningen blir det ju nämligen jag
som staffas.

(N kanske tycker annorlunda
eftersom det var han som fick laga....)

I alla fall;
I mitt huvud snurrar mycket.
Det mesta handlar om jobb och framtid.
Inget är solklart,
inget är bestämt,
och det stör mig synnerligen!!!!!

Med mycket i huvudet
får jag svårt att landa.
Saker blir inte gjorda,
inte ens de roliga....

Jag liksom bara är.

Nu ska jag dock dyka i säng.
Imorgon ska jag till tandläkaren!!!!
Och sedan fortsätta till DOTTERN!!!

Det är grejer det!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

MAMMAN ÄR NU PÅ VÄG TILL MIG!!!!UNDERBART!!



Lymi

2010-06-01 @ 12:25:47
URL: http://solenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0