T som i tatuering!!!

Så kom då äntligen dagen!!
Ohh vad vi har väntat.
Men den som väntar på en bra tatuerare,
den väntar gärna.

Vi har nu båda tatuerat in "vårt" ord: Lymi

Sol valde att placera tatueringen på ryggen,
strax nedanför nacken.
Anledningen är att hon anser att jag finns där bakom,
en trygghet att luta och lita på.

Jag har valt att placera den
på insidan av handleden.
Det är nämligen Sol
som tagit mig i handen
och lett mig ut i livet.

Texten har mamma/mormor skrivit.


Sol var först ut



Peter Proffs är så lätt på handen som han kan.







Fint va??

Så var det min tur:







Tra la la

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

Aha, var det detta som var smällen! Som jag funderat här hemma på kammaren! En kärleksfull handling mellan er tycker jag!

2010-05-20 @ 00:07:47
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0