TACK!!

Tack snälla söta ni
som på olika sätt hört av er
och kommenterat min frånvaro.
Det värmer verkligen.

Några oroliga frågor om hur jag mår......
Jag mår helt ok.
Ganska lagom faktiskt.

Det är bara det
att jag har så sanslöst mycket i huvuvdet.
Och det i kombination med jobb
gör att tiden går så sanslöst fort.

Och de stunder då tiden faktiskt inte flyger fram,
ja då har orden liksom flygit sin kos.

Men idag på jobbet kände jag
att jag verkligen längtade hem för att skriva.

Dels vill jag påpeka att
varje period med barn
är liksom "sin tid".
Och tiden nu
ja, den är för att vänja mig vid
att Sol är vuxen.

Det går ganska bra
och är inte så smärtsamt.
Men det är i alla fall en process
och den skas igenom.....

Nog om sånt.

Mina jordgubbsplantor växer:



Och även klematisen, även om bilden är suddig...



Och förutom detta
har jag något alldeles underbart att visa.

Jag jobbade idag,
en ganska hård dag faktiskt, 8-17.30,
först i F-klassen och sedan på frita
(eller fritids som vi säger här).

Men när jag stod där
och räknade barn i solskenet
såg jag detta......

En helt vanlig dag på fritids,
på jobbet:



Jupp,
en del har det bra på jobbet!!!!!

Ta hand om dig nu!!

Och än en gång,
tack för all omtänksamhet!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

Du är ju FÖR underbar kära mor!



Ibland undrar jag om du förstår hur mycket jag saknar dig! Samtidigt som det känns som om vi inte kunde ha det bättre!!!



LYMI!!!!!



2010-05-28 @ 23:58:08
URL: http://solenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0