LongDong dag 1

Så var jag då äntligen här!!!!!
Hos den bättre delen av mig.

Vi har det mycket trevligt,
som alltid.
Eller nästan alltid.

Då Dotterns mamma är en tempramentsfull
korttänkt egoist vid flertalet tillfällen.
har vi pedagogiskt bestämt oss....
Ja. för att inte bli osams
(Vilket egentligen betyder
att jag minsann inte ska sura till.)
Och det har jag inte gjort.

Hur skulle man kunna göra det,
då man äntligen får hålla handen
med världens underbaraste Dotter??

Och när man sedan hittar
väldens vackraste kappa,
(fast man skulle ha en praktisk jacka)
ja då går smilbanden runt i nacken
kan jag meddela.

Tänker inte berätta priset,
men det var rabatt med 30 pund!!!

Jag har tagit lite bilder idag
men ska inte lägga upp dem nu.

Borde dock försöka lägga något helt annat
eftersom jag kan behöva lite sömn.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0