Tidszon

Ja, jag vet faktiskt inte vilken zon
jag hamnade i,
men tid till nödvändigheter
såsom blogg fanns visst inte.

Sitter nu relativt färdigpackad
och ska snart äta frukost med Dottern.

Sedan ska vi i sakta mak
ta oss ut till flygplatsen.
Ja, med diverse ärenden
på vägen......

Så härligt att ha en egen bild
av hur Dotterns vardag ser ut.
Härligt att få ha träffat
familjen som hon bor hos.

Ungarna är helt underbara,
men min bild av dem kan ju vara lite färgad.
Det är nämligen uppenbart
att de avgudar min Dotter.
Klart jag tycker de är bedårande.....

Huset hon bor i
är mycket trevligt,
i ett mycket trevligt område.
Jag har tagit lite bilder,
och ska få upp dem på bloggen.
Men det blir sedan......

Nu ska jag kånka ned min resväska
för en, två, tre, fyra.... fem trappor
(Sa jag att huset var trevligt???)

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

Saknar dig massor redan,fällde några tårar på tunnelbanan....



Har fått en kort rapport från Nenne som säger att du är sen,vilket jag själv räknat ut beror på snön:P



Vill hör allt sen,blir nog skype typ imorron eller så:P



Lymi

2010-11-09 @ 17:43:01
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/
Postat av: Kicki

Läser dotterns kommentar...

Du är väl tryggt hemma nu??

Hoppas jag! :o)

Kraaam

2010-11-10 @ 17:26:16
URL: http://www.minskattkammare.blogspot.com
Postat av: Oddsara

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-12-13 @ 14:23:31
URL: http://oddsara.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0