Longdongplånbok

Kom stapplande hem från jobbet,
fylld av glädje eftersom jag äntligen var tebax,
men ovan.

Skolan var ju såklart synnerligen tom
eftersom eleverna har lov.
Och det retar mig att jag får vänta i över en vecka
innan jag får träffa godingarna.

Fast anledningen till det
är ju ljuvlig....
.... Longdong!!!

Väl hemma var jag tvungen att undvika
sängen konsekvent.
Hade jag ens nuddat vid den
hade jag slagit ihop som ett korthus.

Men jag stod emot
tills jag skypade med Sol.
Vi höll låda i över 1.5 timmar.
Och efteråt var jag full av energi.

Så nu har jag fått lite gjort
och faktiskt till och med
hittat Longdongplånboken
Jippi



Bredvid ligger passet....

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

trycker på gilla-knappen ett otal gånger

2010-11-02 @ 00:15:30
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: Catrin Garderobstankar

Åh så fantastiskt att du äntligen ska få träffa din dotter igen. Jag hoppas att resan ska bli fantastisk!



Ta hand om dig!

2010-11-03 @ 13:37:12
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0