1 Oktober

Vi avancerar!!

Ja, ni som känner mig vet ju
att det är JULEN jag har sikte på.

Jag har ingen aaaaning om
hur den kommer se ut i år.

Kommer Dottern hem?
Var ska vi vara?
Ska jag åka dit??

Men det gör ingenting.
När jag får en lugn stund idag,
ska jag nog sitta och planera
några varianter....

kram
ingla

PS:
Var och fyllde på lite
i mysbehovet på Min Skattkammare igår.
Tack Kicki, för att du är du!!!!!
(Jag köpte ett par pryttlar oxå faktiskt)

(Hennes blogg har jag länk till i listan någonstans till höger)

Kommentarer
Postat av: Dottern

Mja,det blir nog en liten trip för mig till Sverige iallafall, men kanske ett nyår i London inte skulle vara så fel???



Ska bli intressant:P



Lymi

2010-10-01 @ 15:23:15
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0