Det enda

Jag vet inte om det är åldern.

Jag vet inte om det är cancern.

Jag vet inte om det är mognad.

Jag vet inte om det är visdom.

Jag vet inte om det är mod.
Eller föresten; kanske dumhet.

Det enda jag vet är
att det finns bara en enda sak
som verkligen skrämmer mig.

Det finns bara en enda sak
som får knäna att darra
och knuten i magen att morra.

Det finns bara en enda sak
som gör att jag kan känna ångesten svepa över mig
och själagråten dominera.

Det enda är att något skulle hända min Sol.

Allt annat klarar jag.
Inget annat skrämmer mig.

Jag klarar allt det andra!!

Det är fränt!!!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: BJ

Ja, det har du ju fakiskt redan bevisa att du gör!

2010-10-30 @ 04:47:44
Postat av: Dottern

lymi

2010-10-30 @ 15:51:23
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0