Jag tror att jag är kär....

.... i min sambo.
Sikken tur va??!!
;-)

Jo, det är nämligen så,
att precis som när Sol kom in i mitt liv,
så har prioriteringar förändrats.

Inte så att jag väljer bort andra nära och kära.
Även om tiden blir kort,
allra helst när jag flyttat.

Inte så att jag plötsligt klär mig annorlunda,
eller har helt andra politiska eller religiösa åsikter.

Men jag är mindre långsint.
Eller långsint......
Hmmmmm....

Jag låter inte exempelvis sårade känslor
vara viktigare
än att hitta vettiga lösningar
för att komma framåt.

Och jag vet vem jag ska tacka
- SOL!!

Vilken tur för N
(och mig!)
att Sol fick ha hand om mig
ett gäng år.

I alla fall så har vi mycket större chans denna gång,
förra gången var ju långt innan Sol,
då gick det inte.
Jag är bättre utbildad nu.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0