Älska Skype!!!!!

Skjutsat Ingrid till Örebro idag,
hon tog bussen till Norrk.

Jag hann lagom hem
och koka lite ägg till räkmackor
så kom systern.

Syster Yster sover tills imorgon
hon ska på kurs i faggorna.
Mycket trevligt att ses.

Har hunnit fixa o trixa lite,
det är så enkelt när "familj" hälsar på,
man hinner tvätta och fixa ändå.....

Och jag hann även samtala en stund
med världens bästa Dotter
per Skype!

Tack tack tack
för denna underbara uppfinning!!!!!!

Tack tack tack!!!!!

Skulle jag klara mig utan??
Att Sol skulle göra det vet jag
- men jag?????

Min underbara, underbara Dotter
springer runt i Fulham, London
och är så vuxen.
Har nyanserade åsikter
och skiter i att döma folk.

Hon är en stor inspirationskälla!!

Apropå inspiration så är Inger på jobbet sjuk.
Hon ringde nu i kväll och hade feber.
Stackarn.

Jag stuvar om schemat lite
det fixar sig.....

Problemet är att jag blir ju inte
så himlans populär
om ena gruppen inte får sin älskade
Fritimma med Inger......

Kanske jag kan muta dem med en film eller så... ... ...

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0