Blå tråd

Tänk att de syr med blå tråd....
Jag trodde nog att den var svart.

Om du tittar noga på bilden ser du
en viftande blå tråd.




Den skvallrar om att jag överlistat kirurgen......

Efter lite pill lyckades jag på något vis få upp knuten
i änden.
Sen är det liksom bara att repa upp ett stygn i taget.

Men hallå,
då går det ju fortare hos Sköterskan imorgon
Och hon vill ju säkert hem
sent en fredag.

Vill sedan påpeka att det ser rödare ut
än vad det känns!!!!
Jag tror det är lite fel på kameran.

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

hmmmm....Grrr....Blir INTE glad av sådana hära bilder inte!



Lymi

2010-09-23 @ 19:45:35
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0