Knölen del 3452

En blir ju brydd.....

men tacksam såklart.

Har ju beklagat mig tidigare över
hur jag rest 3 (tre) gånger till Norrköping
för att försöka bli av med en knöl i nacken.

Till slut tjatade jag mig till en remiss
till Örebro sjukhus.

Fick en kallelse för en undersökning.
Perfekt tid faktiskt.
Klockan 8,15 tisdag morgon.
Då hinner jag dit,
undersökas,
och sedan till jobbet
innan de små liven kommer.

Ja, det var ju min plan.
Inte sjukans!!

Men jag kan inte säga att jag ogillar
deras heller ;-)

Jag kom dit
och plötsligt låg jag under kniven!!

Tyvärr var det ju lite bökigt.
Min lilla alien-knöl i nacken,
hade ju lite tentakler runt nackrosetten,
vilket tog lite bök och knöl.

Och så är det visst vanligt
att man blöder mycket i nacken.
Kirugläkaren
(ja, de kallade honom för det!!)
var lite orolig innan
och bara därför så blödde det ju kraftigt.

Jag försökte kompensera
med att inte krångla
och gnälla sååå mycket
över att bedövningen inte riktigt tog.

Så nu sitter jag i alla fall här
- utan knöl i nacken.

TACK TACK

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0