Avsked

Har lämnat min underbara Dotter
vid stationen idag.
Hon tog sig sedan per tåg och buss
till Arlanda.

Hemåt ensam i bilen
kunde jag tillåta en tår eller två.
Dottern var så nere
på grund av en  bulldozerförkylning
och trötthet.
Så jag försökte
att för en gång skull vara den mogna av oss.....

Hon lämnar en så sanslös tomhet
att jag har bara lyckats fylla den
med sömn idag.

Jag tackar Farmor, Gud och Universum!!
Vilken bra idé
att ge Sol just till mig.

Hon väger upp allt
Och hon läker allt

Och hon gör det
fast hon envisas med att bli vuxen,
flytta långt bort
och klara sig alldeles själv.

Tack!!

kram
ingla


Kommentarer
Postat av: Dottern

I miss you<3



Lymi

2011-01-05 @ 21:02:37
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0