Bortahelg

Oftast vill jag inte alls åka hemifrån.
Beror mest på sanslös trötthet.

Men ibland bara måste jag!!
Ja, för att behålla min själ,
min ork
och min lust.

I helgen for jag hem till Norrpan!!
Jättelyckad helg
som jag egentligen velat haft längre.

Jag träffade underbara Christina
och vi fikade en stund.
(Kram Elsie)

Jag bodde natt 1 hos Larsa
så vi fixade lite för hans 50-årsbaluns

Lördagen lunchade jag med JJ
(gammal elev)
och uppdaterade mig om hans liv.
Sedan mot själva kalasandet.

Där försökte jag göra mig nyttig
eftersom jag avlägsnade mig alldeles för tidigt.

Jag for till min syster och sov.
Eller inte förrän jag stoppat mig full med rådjursstek
men sedan sov jag på soffan.

Söndagen var jag en trevlig dotter
hemma hos mina föräldrar.

En mycket bra helg,
förutom att jag hade velat
stanna längre på Larsas kalas.
Men jag hade inte velat komma senare
till Syster Yster.......

Blev hämtad vid tåget av söt sambo
och vi blev alldeles för fort mätta
på MAX.

Kom hem och var inte dödligt trött.
Ja, du läste rätt!!

Pyschlade och myschlade lite
och fick väskan uppackad.

Jag känner mig inte utslut
inför kommande vecka.
Och det var det enda
jag var rädd för.
JIPPI!!!!

Är snarare full av idéer,
inspiration
och lite jävlar anamma.....

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

Åh, vad jag blir glad när jag läser detta inlägg! Hurra för "inte utslut"!

2011-01-24 @ 08:03:57
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: Dottern

SÅ UNDERBART!!!HEJA MAMMA!



Kan ju också påpeka att jag sovit VÄLDIGT gött de senaste nätterna på grund av en underbar mamma och hennes sambo som givit mig; "Oj, vad det var mycket rönnbär i år!"



Lymi

2011-01-25 @ 15:44:32
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/
Postat av: Elsie

Kram själv Ingela från Elsie

2011-01-25 @ 22:24:52
Postat av: BJ

Men då har vi ju hittat medusinen! Massor av fest och rörelse med oss - dina underbara vänner.



Jag lovar att representera Norrlandsfalangen om tre veckor ;-)

2011-01-26 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0