Länge sedan.

Jag skulle kunna skylla på
mitt oerhört hektiska och innehållsrika liv.

Men oj, vad jag skulle ljuga då!!!!

Det är helt enkelt så att
DET HÄNDER INGENTING!!!

Kan ta dagen som exempel:
Tittade på klockan 05,58
och insåg att jag försovit mig.
(Vilket borde vara brottsligt
-ja, att ha försovit sig så tidigt)

Var på mitt underbara jobb,
med mina underbara ungar
och sedan åkte vi hemåt.

N tog över körningen
eftersom jag då snabbt snarkar
i sätet bredvid.

Så försökte jag lämna böcker på biblan,
missade att de stänger 17....

Sedan hem,
fylla bilen med fem sopsäckar brännbart
(Applåder emottages tacksamt),
lämna dem,
tillbaka hem.

Äta.

Inget.

Skypa med Dottern
men är tvungen att sluta
eftersom jag gäspar sönder samtalet.

Inget.

Sover.

Ja, visst ja,
tog in posten.
Två räkningar.

Detta kan jag ju inte skriva om,
då hamnar ju du i koma!!!!!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0